Nova línea de autobús: Pereiras-Ourense

Despois de máis de 4 meses de negociación, podemos comunicar unha boa noticia. Por fin, a Xunta de Galicia nos facilita unha nova línea de autobús que complemente as xa existentes no concello, dando así resposta á demanda da poboación para desplazarse ata Ourense e realizar as xestións que precisen 2 días por semana.

Luns e xoves (dende o 17 de agosto)

9:30H Saída de Pereiras 10:17H Chegada a Estación de autobuses.

PARADAS: •Pereiras •Abeledo •Rabeda •Cruce Xociños •Taboadela •Espiñeiro •Sta.Leocadia •San Cibrao •Estación Ourense

13:00H Saída Estación de autobuses, chegada a Pereiras ás 13:47H.

PARADAS • Estación Ourense • San Cibrao • Sta.Leocadia • Espiñeiro • Taboadela • Cruce Xociños • Rabeda • Abeledo • Pereiras

Se algún veciño/a, que viva lonxe das paradas, quere facer uso do servizo, pode solicitar ao concello o transporte ata a parada de bus máis próxima, chamando o día antes ao teléfono: 988 439315.